Roli i operatorëve turistik ka qenë i një rëndësie të veçantë nëfunksionimin e tregjeve turistik. Për shkak të strukturës sëindustrisë turistike por edhe dinamikave e të ndryshimeve konjukturale që ndodhin vazhdimisht në keto lloje tregjesh, ky rol sot është edhe më i rëndësishëm. Të kuptosh rolin e këtij lloj biznesi në sistemin turistik duhet më parë të kuptosh se si funksionon ai sot. Për të identifikuar mënyrën e funksionimit tëtij duhet vlerësuar:
-Strategjia e zhvillimit të tij.
-Struktura e tregut në të cilën ai bën pjesë.
-Struktura operacionale dhe sjellja organizative e këtij lloj biznesi
-Roli i burimeve njerëzore dhe mënyra e maksimizimit tëperformancës së tyre.
–Karakteristikat e produktit turistik të ofruar.
-Strategjia dhe platformat marketingut të përdorur.
Operatori turistik në konsideratë të operimit në treg, duhet të konsiderojë përgjigjet e disa pyetjeve:
-Si u konceptua? – Në mënyrë eksluzive Incoming!
–Si u zhvillua? – Pothuajse në mënyrë eksluzive outgoing!
–Përse u ndryshua koncepti?! Tregu nuk ishte gati për njëplatformë ekluzivisht incoming me investime të moderuara!
–Ku ndodhemi? – Model hibrid Incoming + outgoing.
–Si u zhvillua? – Zhvillim dy drejtimësh, a) rishitje produketesh për klient fundor nga orperator vëndas dhe të huaj dhe b) rishitje në formatin wholesale për agjesi udhëtimi vendase
Sot një operator turistik është i fokusuar tek një konsumator i tipit B2C & B2B: Kush janë këta konsumatorë?
Sistemet Operacionale të përdorur sot nga Operator dhe Agjensi Turistike janë:
Sistemet Operacionale që operatorët turistik ofrojnëpërdorin sot për shitje të akomodimit sot janë të shumta por një klasifikim i tyre konsiston në:
Strategjitë dhe platformat e marketimit të produkteveturistike që operatorët turistik përdorin sot, janë të shumta dhe përdoren për të:
Gjithashtu platformat e marketimit të perdorura nga operatorët turistik janë gjithmonë në zhvillim e
Direkt – Media e printuandryshim të vazhdueshëm si:
Operatorët turistik në filozofinë e tyre të mardhënieve me konsumatorin CRM sot, nuk e përfundojnë shërbimin e tyre me shitjen e produktit:
Burimet njerëzore në bizneset e operatorëve turistik janë faktori i cili i jep vlerë të shtuar dhe porformancë tërë organizimit dhe menaxhimit të biznesit.
Tashmë ështe fakt se konsumatori i produkteve turistik ështëduke u bërë me i sofistikuar në kërkesat e tij, ai është duke u bërë gjithmonë e me më shumë experiencë, pasi ata mëshirohen në konceptin e turistit të “ri”. Për operatorin turistik një çmim i ulur nuk është më i vetmi faktor që ndikon në vendmmarrjen e konsumatorit turistik. Mënyra tradicionale se si konsumatori siguronte informacionin dhe blente produktin është zëvendësuar në mënyrë dramatike nga rroli i aksesit në internet dhe i platformave që diskutuam më lartë. Për këtë shkak ndërmjetësimi që bëjnë operatorët turistik mes konsumatorit turistik dhe bizneseve të akomodimit, transportit dhe jo vetëm, tashmë është një faktor shumë i rëndësishëm në zinxhirin e shpërndarjes së produktit turistik. Roli operatorëve turistik si ndërmjetës është një mundësi e madhe e rritjes jo vetëm e komoditetit të konsumit të produktit turistik nga konsumatori, por edhe e qarkullimit të produktit mbi bazën e ekonomisë sëshkallës në sistemin turistik. Duke qenë gjithashtu një potencialmë i mirë për të shmangur një prenotim, blerje, apo konsum tëgabuar të produktit turistik.
Operatori turistik me të gjithë strukturën e tij tëfunksionimit duhet të ndajë një vision të qartë ku të gjithëkryejnë rolin e tyre specifik për të krijuar, zhvilluar, dhe arritur objektivat e këtij biznesi turistik.
Aneo HILA
Administrator Albanian Eagle Tours
Prof. As. Edmond KADIU
Departamenti Menaxhimi i Turizmit Rural